loyalty.jpg, 73 kB

Dodávka věrnostních systémů



Věrnostní program je nejenom ověřeným marketingovým nástrojem, ale dnes již nezbytnou součástí služeb poskytovaných zákazníkovi. Účast ve věrnostním programu motivuje zákazníka, aby utrácel větší podíl svých výdajů pouze v prodejní síti konkrétního obchodníka. Mezi obchodníkem a zákazníkem se vytváří pevnější vazba a snižuje se tím riziko, že by přešel ke konkurenci.

V úzké spolupráci s klientem navrhneme optimální řešení věrnostního programu. Každé naše řešení respektuje specifické prostředí klienta a obor jeho podnikání, stejně jako charakteristické zvyklosti jeho zákazníků. Mechanika programu musí být jednoduchá a pro zákazníka snadno pochopitelná.

Vhodně zvolená technologie a princip fungování je základním klíčem každého úspěšného věrnostního programu. Naši odborníci vám pomohou s výběrem vhodné technologie a navrhnou řešení, které bude splňovat všechna finanční, technická i organizační kritéria. Samozřejmostí je i zajištění marketingové podpory včetně vytipování a zapojení vhodných partnerů. K zákaznickému programu poskytujeme související provozní podporu, výrobu propagačních materiálů, infolinku, webové stránky a podobně.