Software pro zákaznické věrnostní systémy
Pro zákaznický věrnostní systém nabízíme řešení s čipovou kartou bezkontaktní/kontaktní, s kartou vybavenou magnetickým
proužkem nebo čárovým kódem, případně kartou hybridní. Širokou nabídkou karetních produktů umožňujeme klientovi optimalizovat
věrnostní program jak z hlediska marketingových požadavků, tak z hlediska investičních nákladů a souvisejících nákladů
provozních.
Další variantou řešení věrnostního systému je využití SMS technologie a virtuálních bodových kont. Virtuální věrnostní systém
je progresivní řešení, které má výhodu v úspoře investičních nákladů, v možnostech nastavení parametrů, v rychlosti odezvy
a v neposlední řadě i v možnostech interaktivní komunikace se zákazníkem. V České republice jsme se stali průkopníky věrnostního
programu založeného na využití mobilní komunikace.
Pro zpracování získaných údajů je možné využívat software na analýzu dat (data mining). Základem jsou prodejní data, která
jsou pomocí analytického nástroje zpracována a prezentována podle uživatelsky definovaných skupin. Údaje mohou být využity
k analýzám prodeje, k vyhodnocování prodejního chování zákazníka apod.